Build better, webflow better

Templates & courses to help you build sites that get attention.

Go back
αποριεσ των ασθενων μασ

Συχνές ερωτήσεις

Έχουμε συγκεντρώσει στη σελίδα αυτή τις πιο συχνές απορίες των ασθενών μας.

Τι να κάνω σε περίπτωση επείγουσας κατάστασης;

Οι ασθενείς με καρκίνο μπορεί να εμφανίσουν σοβαρά συμπτώματα λόγω της νόσου είτε και λόγω της θεραπείας της νόσου. Μη διαστάσετε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας εάν εμφανίσετε κάποιο από τα παρακάτω συμπτώματα:

πυρετό > 38ºC
• ανεγξέλεκτη ναυτία ή διάρροια
• συνεχή πόνο, παρά την παυσίπονη αγωγή
• πόνο στο θώρακα ή δυσκολία στην αναπνοή
• έντονα ρίγη
• αιμορραγία από τη μύτη ή τα ούλα για πολλές ώρες
• αιμορραγικές κενώσεις
• επίμονη δυσκοιλιότητα
• απότομες αλλαγές στην όραση ή την ακοή
• έντονες μελανιές ή εξανθήματα στο σώμα

Πώς μπορώ να αξιοποιήσω καλύτερα το ραντεβού μου στον γιατρό;

Προκειμένου η επίσκεψή σας στον ιατρό να είναι καρποφόρα και να βοηθήσετε τον γιατρό να κατανοήσει καλύτερα τα συμπτώματα που βιώσατε, καλό είναι να κρατάτε ένα μικρό ημερολογίο. Βοηθάει να γράφετε σε αυτό κάθε ανεπιθύμητη ενέργεια που είχατε κατά την διάρκεια της χημειοθεραπείας, όλα τα φάρμακα που λαμβάνετε και τυχόν ερωτήσεις που θέλετε να κάνετε στον ιατρό σας.

Τι πρέπει να γνωρίζω για τα φάρμακα τα οποία θα έχω στο σπίτι μου;

Καλό είναι:
- να κρατάτε τα φάρμακα σε ασφαλές μέρος, μακριά από παιδιά
-να τα διαχωρίζετε σε ένα συρτάρι,
σύμφωνα με τις οδηγίες που έχετε λάβει

Πώς να προφυλαχθώ από πιθανές λοιμώξεις;

Καλό είναι να αποφεύγεται:
- την επαφή με ασθενείς που έχουν συμπτώματα ιογενούς ή μικροβιακής λοιμώξεως
- την κατανάλωση μη επαρκώς ψημένων κρεάτων, ψαριών και μη παστεριωμένων γαλακτοκομικών
Είναι επίσης σημαντικό να πλένετε τα χέρια σας, ειδικά όταν πρόκειται να φάτε και να καθαρίζετε καλά τα φρέσκα λαχανικά και φρούτα.
Επιπρόσθετα, πρέπει να πλένετε τα δόντια σας συχνά (υποστήριξη καλής στοματικής υγιεινής μετά από κάθε γεύμα), να αποφεύγετε την κατανάλωση αλκοόλ, και να κάνετε εγκαίρως τα εμβόλια κατά της γρίπης και του κορονοϊού.

Σε περίπτωση που υποψιαστείτε κάποια λοίμωξη, επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας.

Τι είναι η χημειοθεραπεία ; Τι διαφορά έχει από την ανοσοθεραπεία ;

Χημειοθεραπεία είναι η χορήγηση φαρμάκων για την καταστροφή των καρκινικών κυττάρων. Χορηγούνται ενδοφλέβια ή ως χάπια. Η θεραπεία μπορεί να περιλαμβάνει ένα μόνο φάρμακο ,συνδυασμό φαρμάκων ή συνδυασμό φαρμάκων με άλλες θεραπείες.

Η ανοσοθεραπεία, σε αντίθεση με τη χημειοθεραπεία, είναι θεραπεία που στοχεύει στο ανοσοποιητικό σύστημα του ίδιου του ασθενούς, διεγείροντας και απελευθερώνοντας τα ειδικά κύτταρα άμυνας του οργανισμού,  που επιτίθενται και καταστρέφουν τους καρκινικούς όγκους.

Τι να προσέξω κατά τη διάρκεια της θεραπείας;

Στις αίθουσες χημειοθεραπείας υπάρχει έμπειρο νοσηλευτικό προσωπικό, το οποίο είναι στην διάθεσή σας, καθ` όλη την διάρκεια της διαδικασίας. Την φροντίδα σας την αναλαμβάνει συγκεκριμένος νοσηλευτής ο οποίος παρακολουθεί την έγχυση των φαρμάκων και είναι σε επιφυλακή για τυχόν αλλεργία ή ανεπιθύμητη ενέργεια.

Πόσο χρόνο διαρκεί η ενδοφλέβια θεραπεία;

Μετά την εισαγωγή σας, θα σας καλέσουν στον χώρο αιμοληψιών, όπου θα δώσετε αίμα. Η διαδικασία αυτή διαρκεί λιγότερο από 30 λεπτά.

Η συνολική διάρκεια παραμονής στην κλινική εξαρτάται από το θεραπευτικό σχήμα που θα ακολουθήσετε. ιατρός σας σε συνεργασία με το άριστα καταρτισμένο νοσηλευτικό προσωπικό, θα είναι κοντά σας καθόλη την διάρκεια και θα σας υποστηρίζει, τόσο σε κλινικό όσο και σε ανθρώπινο επίπεδο.

Τι μπορώ να τρώω στο διάστημα των χημειοθεραπειών;

Θα σας δοθούν γραπτές διατροφικές οδηγίες, ανάλογα με την πάσχουσα νόσο και το θεραπευτικό σχήμα που λαμβάνεται.
Κατά την διάρκεια της θεραπείας προσφέρεται γεύμα και ρόφημα στην κλινική, ώστε να ανταποκριθείτε στην όλη διαδικασία με περισσότερη ενέργεια.