Build better, webflow better

Templates & courses to help you build sites that get attention.

υπηρεσιεσ

Στεκόμαστε δίπλα σας σε κάθε σας ανάγκη

Αντιμετωπίζουμε όλους τους τύπους νεοπλασιών.

Παρέχουμε ολιστική φροντίδα, και εξατομικευμένη θεραπεία, ώστε να καλύπτουμε όλες τις ανάγκες του ασθενή. Στόχος μας είναι η έγκαιρη διάγνωση και η άμεση θεραπευτική αντιμετώπιση. Προτεραιότητα μας, είναι η βελτίωση ποιότητας ζωής του ογκολογικού ασθενή.
κλειστε ραντεβου

Διαχείριση αναλγητικής φροντίδας

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Περίπου το 30% των ασθενών με καρκίνο εμφανίζει πόνο κατά τη διάρκεια της θεραπείας, ενώ οι ασθενείς με προχωρημένο καρκίνο εμφανίζουν πόνο σε ποσοστό μεγαλύτερο του 70%.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Οι ογκολογικοί ασθενείς, κατά την αρχική διάγνωση της νόσου ή κατά το τελικό στάδιο, φέρουν κλινικά συμπτώματα λόγω συλλογής υγρού στους πνεύμονες ή στην κοιλιά. Η παρακέντηση της πλευριτικής ή ασκιτικής συλλογής, αντίστοιχα, μπορεί να είναι διαγνωστική ή εκκενωτική, ανακουφίζοντας τον ασθενή από συμπτώματα δύσπνοιας ή εντερικής δυσφορίας, δίνοντας περισσότερα στοιχεία για την πορεία της νόσου.

Η παρακέντηση της συλλογής, είναι η ιατρική πράξη με την οποία αφαιρείται το παθολογικό υγρό. Γενικά, πρόκειται για εξέταση που δεν απαιτεί παρατεταμένη νοσηλεία εντός της κλινικής και ο ασθενής δύναται να επιστρέψει σπίτι του την ίδια μέρα της εξέτασης, λαμβάνοντας ταυτόχρονα την θεραπεία του (αν δεν υπάρχει αντένδειξη).

Ανακουφιστική φροντίδα

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ως Ανακουφιστική Φροντίδα ορίζεται η ολιστική προσέγγιση, που στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής των ασθενών, οι οποίοι αντιμετωπίζουν απειλητικές για την ζωή ασθένειες ή βρίσκονται στο τελικό στάδιο της νόσου.
Πληροφορίες

Κατά τη διάρκεια εκείνου του σταδίου, όπου οι θεραπευτικές επιλογές εξαντλούνται, τόσο οι ασθενείς -όσοι και οι φροντιστές τους- νιώθουν την ανάγκη να συζητήσουν με τον ογκολόγο τις διαθέσιμες πλέον θεραπείες που προορίζονται για την επιβράδυνση της νόσου. Η ανακουφιστική φροντίδα του ασθενή, αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα, καθώς και η εξασφάλιση της μέγιστης δυνατής άνεσης, ανεξαρτησίας και λειτουργικότητας του κατ'οικον , με ολοκληρωμένη νοσηλευτική φροντίδα και ιατρική παρέμβαση για διαχείριση του πόνου.

Αναγνώριση της ταυτότητας του όγκου και έγκαιρη παρέμβαση στην υποτροπή της νόσου

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Μέσω της συστηματικής και ενδελεχούς παρακολούθησης του ασθενούς, έχουμε την δυνατότητα να διαπιστώσουμε εγκαίρως τυχόν υποτροπή και να δράσουμε άμεσα.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Η θεραπεία του καρκίνου είναι η άμεση προτεραιότητα της ιατρικής έρευνας. Διεθνώς, τα τελευταία χρόνια έχουμε αναγνωρίσει  σημαντικές ανακαλύψεις. Στο πλαίσιο αυτό έχουν αναπτυχθεί θεραπείες περισσότερο εκλεκτικές, που στοχεύουν βασικά βιολογικά μονοπάτια επηρεάζοντας την εξέλιξη του καρκινικού ιστού.

Η ταυτοποίηση της νόσου εξαρχής, μέσω ειδικών μοριακών αναλύσεων, μας δίνει την δυνατότητα ανίχνευσης πιθανής μετάλλαξης ή γενετικής προδιάθεσης, ώστε το ογκολογικό πλάνο διαχείρισης του ασθενούς να είναι εξατομικευμένο και να μπορεί άμεσα να εφαρμοσθεί, ακόμα και στην υποτροπή της νόσου.

Με την συνεχή πρόοδο της επιστήμης και την βελτίωση των μεθόδων ανίχνευσης, είναι πλέον δυνατό, σε πολλούς τύπους καρκίνων, να ανιχνεύεται η υπεύθυνη μετάλλαξη που οδήγησε στην ανάπτυξη της νόσου ή στην αντίσταση στην αρχική θεραπεία.

Διαχείριση της αντίστασης στην θεραπεία

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η αντίσταση στη θεραπεία είναι αναμφισβήτητα το σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς προχωρημένου σταδίου καρκίνου. Είναι θεμελιώδης η στρατηγική ανιχνευσης οδηγών μεταλλάξεων.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Αυτό σημαίνει ότι η θεραπεία παύει πλέον να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα, που είναι ο περιορισμός του καρκίνου, η βελτίωση των καρκινικών δεικτών και η βελτίωση των συμπτωμάτων. Αυτό συμβαίνει γιατί τα καρκινικά κύτταρα έχουν βρει τον τρόπο να «ξεφεύγουν» από τους μηχανισμούς δράσης των φαρμάκων και να πολλαπλασιάζονται. Η ογκολογική ομάδα μας είναι σε θέση να ανιχνεύσει εγκαίρως την κατάσταση αυτή και να επεμβαίνει, αλλάζοντας την θεραπεία. Στις μέρες μας υπάρχει τόσο μεγάλη εξέλιξη στα φάρμακα κατά του καρκίνου, που υπάρχουν σχεδόν πάντα εναλλακτικές ώστε να συνεχίσει κανείς με ελπίδα την μάχη κατά του καρκίνου.

Υποστηρικτική φροντίδα

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Έχουμε συγκροτήσει μια ομάδα που αναλαμβάνει την παρηγορητική φροντίδα του ασθενούς και των φροντιστών του.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Επίσης, μεριμνά και για την φροντίδα των οικογενειών τους, μέσω της πρόληψης και της συναισθηματικής ανακούφισης. Ο σκοπός αυτός επιτυγχάνεται με την πρώιμη αναγνώριση, τη σωστή αξιολόγηση και την θεραπεία του πόνου και άλλων σωματικών, ψυχοκοινωνικών και πνευματικών προβλημάτων. Η ανακουφιστική φροντίδα παρέχεται καθ` όλη τη διάρκεια του «ταξιδιού» του ασθενούς και έχει σχεδιαστεί για να ανακουφίζει τα συμπτώματα και να βελτιώνει την ποιότητα της ζωής του. Σε προχωρημένα στάδια, η ανακουφιστική φροντίδα μπορεί να βοηθήσει κάποιον να ζήσει περισσότερο ή και να ζήσει άνετα, ακόμα και αν δεν μπορεί να θεραπευτεί.

"Δεν υπάρχει το Εγώ, υπάρχει το Εμείς..."

κλειστε ραντεβου